lauantai 3. syyskuuta 2016

Hääkalenteri // Alle vuosi häihin


Heipsan! Me ollaan palattu Espanjasta ja nyt on paljon uusia ideoita ja koko häiden suunnittelu taas hieman edistynyt! Ennen kuitenkin Espanjan reissun löydöistä, mun on pakko kertoa teille mun ihanien kaasojen tekemästä yllätyksestä!!


Oltiin sovittu jo aikoja sitten, että mennään yhdessä sovittelemaan mulle pukuja, ja olin varannut ajan Turun Fiancee -liikkeestä (josta kerron tottakai lisää myöhemmin).

Mentiin kuitenkin ekaks Fontanaan lounaalle jossa mua odotti täytenä yllätyksenä skumpat pöydällä ja ihana iso lahjakori täynnä pieniä söpöjä paketteja!! Hetken kesti tajuta että what, mitäs noi tytöt on puuhaillu!! Tytöt olivat aikaisin aamulla jo kokoontuneet Turkuun yhden kaasoistani kotiin ja väsäillyt mulle ihanan yllätyksen!!

Mun kaasot olivat siis tehneet mulle "hääkalenterin", joka sisältää 12 pakettia, kullekin tulevalle häiden suunnittelu kuukaudelle yhden. Niistä ensimmäisen sain avata heti, ja sieltä paljastui ihana häiden suunnitteluvihko ja siihen sopiva söpö kynä (sydänsilmähymiö!!).

Paketteja saan siis avata joka kuun 19. Pv (meidän hääpäivä) ja viimeisen paketin sitten häitä edeltävänä iltana :>

Pakettien korteissa lukee milloin paketin saa avata, ja kuinka kauan häihin on vielä aikaa!! 
Nyt jäljellä siis 11 pakettia = 11 kuukautta, eli hui kuinka nopeesti tää aika menee!! Just niihin oli aikaa kaksi vuotta?!






Eikö olekin aivan ihana?!
Mulla on kyllä ehdottomasti maailman ihanimmat ystävät ja parhaimmat kaasot
 mitä voisin vaan toivoa 



Seuraavaksi saankin kaikki kaasot saman pöydän äärelle vasta keväällä, kun he saapuvat vuorotellen takaisin Suomeen! Sitten onkin enää vain pari kuukautta aikaa häihin, iiks!

Mutta mä lähden tästä nyt valmistautumaan sukulaispojan 1-vuotisjuhliin ja seuraavaksi palailen tänne kertomaan ensimmäisestä hääpuvun sovituksesta! :)

7 kommenttia:

  1. Aika huikea yllätys! Nyt olen vähän kade. :D Auttaa varmasti jaksamaan koko ajan kasvavan hääjännityksen keskellä mukavasti kun joka kuukausi saa pienen lahjan palkkiokseen.

    VastaaPoista
  2. Millaisia yllätyksiä kalenterista löytyi?

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi ♥